Po kazdem letu vyplnuji piloti formular, ktery se jmenuje Grip, neboli stranka. A tam napisou vsechny technicke problemy a zavady na letadle, ktere zpozorovali behem letu a ktere je potreba opravit. A mechanici JM> si to prectou a zjednaji napravu a pak do formulare napisou co a jak bylo opraveno. Maji zcela zvlastni humor. Letecka spolecnost Qantas vydala knihu, ve ktere nejlepsi chutovky zverejnila. Je tam vzdy zapsan problem a reseni. POZNAMKA: leva vnitrni pneumatika skoro potrebuje vymenit. MECHANIK: leva vnitrni pneumatika byla skoro vymenena. POZNAMKA: zkusebni let byl O.K., ale automaticke pristavani bylo velice drsne. MECHANIK: automaticke pristavani na tomto letadle neni nainstalovano. POZNAMKA: neco je uvolneno v pilotni kabine. MECHANIK: neco bylo utazeno v pilotni kabine. POZNAMKA: mrtvi brouci na prednim skle. MECHANIK: byli objednani zivi brouci. POZNAMKA: autopilot v poloze DRZET VYSKU necha letadlo klesat 60m za minutu. MECHANIK: tento problem si nemohu predvest na zemi. POZNAMKA: Hlasitost DME je na neuveritelne sile. MECHANIK: hlasitost DME byla nastavena na uveritelnou silu. POZNAMKA: Treci zamky zpusobuji, ze se skrtici packa zastavi. MECHANIK: proto tam take jsou. POZNAMKA: Podezreni na praskle sklo. MECHANIK: podezreni je spravne. POZNAMKA: Letadlo se za letu chova legracne. MECHANIK: letadlo bylo varovano, aby se polepsilo a letalo vazne. POZNAMKA: Cilovy radar pobroukava. MECHANIK: cilovy radar byl preprogramovan pridanim pisnickovych textu. POZNAMKA: Mys v pilotni kabine. MECHANIK: byla namontovana kocka. POZNAMKA: Spod pristrojove desky se ozyvaji zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslik bouchal na neco kladivkem. MECHANIK: trpaslikovi bylo odebrano kladivko.